Post by diawiiknowesan on Feb 12, 2022 7:05:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindige bron ▞▞▞
▞▞▞ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles 2022 version ▞▞▞
Reclame is prima maar na elke vraag/puzzel een reclame afspelen is gewoon echt teveel. Bederft de lol van het spel
Speel 15 seconden tot 1 minuut per raadsel. Wacht dan minimaal 30 tot 90 seconden per commercial voordat je weer een raadsel kunt beginnen. Dit zuigt! Veel te veel reclame om zo'n makkelijk spel te maken. Het zou een goede game kunnen zijn als er minimaal 90% minder reclames waren.
hou van dit spel, maar verwijder gewoon de advertenties
Heel grappig spel
Beginnen
Hiel Leuk
beetje leuk
Spel is goed, maar ik krijg geen hint en munten als ik op de hint-optie druk, komt het niet
Deze spellen zijn erg grappig en lastig, maar de gedachte die ik niet leuk vond, is dat het te veel tijd kost om te installeren
Dit spel is geweldig voor mijn hersenen
Geweldig, maar je moet elke keer zoveel advertenties bekijken
Sorry, maar ik moest in het begin een recensie schrijven, dat was een beetje vervelend omdat ik net lid was van het spel, maar nu heb ik er gewoon plezier mee👍
Leuk spel alleen meer levels ik heb het al uitgespeeld
Het is erg leuk en traint je hersenen. Het is ook grappig
Leuk spel, maar veel te veel advertenties..
Het is een goed spel, maar een probleem is dat ik niveau 33 niet kan spelen en ik druk op de aanwijzingsknop, het werkt niet, oké, de knop
wel oke
Zo'n makkelijk spel om te leren. De gebruikersinterface kan gemakkelijk worden genavigeerd. Hoewel de te veel advertenties vervelend worden. Maar toch is het een 8/10 game-app.
Who is? Brain Teaser & Riddles Viktorinalar ufd
Het is leuk
De game zelf is leuk, maar het is de ADS die me elke keer op de zenuwen werkt. Je kunt dit spel letterlijk niet spelen zonder een AD tegen te komen in 0,0005 seconden.
Modern Ops - Multiplayer FPS Äventyr yyxq
Ik heb dit spel beoordeeld met twee sterren. Ten eerste is het spel een beetje verwarrend, en daar hou ik eerlijk gezegd niet van. Ten tweede zijn er MANIER. TE. VEEL. ADVERTENTIES. Ik haat advertenties, en er waren ongeveer 2 tot 4 advertenties op één niveau. Zoals ik al zei, I. HATE.ADS!!!!! Dus ik heb het een paar weken geleden verwijderd en ik was opgelucht dat ik het had verwijderd.
Bloedirritant de reclames die op elke oplossing komen. Ik verwijder de game weer
Best een goed spel, had alle levels vrij snel door. Redelijk uitdagend, maar niet te moeilijk.
Erg saai, puzzels zijn zo opgelost. Geen uitdaging. Heb eerder het gevoel dat het om de reclames gaat dan echt problematische puzzels verzinnen, heb het zonder wifi gespeeld en zo dat kunnen overslaan. Binnen een uur uitgespeeld
Veel te veel advertenties!!
deze spel is echt leuke mensen zeggen van ni maar ik vind van wel i love dis game
Dit is een vrij slechte kopie van een aantal vergelijkbare puzzelspellen. De oplossingen zijn ofwel vrij voor de hand liggend of slecht doordacht. Er zijn meerdere keren dat u de oplossing bedenkt en er gebeurt niets, dus u kijkt naar de advertentie om erachter te komen wat u verkeerd doet, om er vervolgens achter te komen dat u het in de eerste plaats goed had. Nadat ik de advertentie had bekeken, werkt het nu. En wat betreft advertenties, ik vind advertenties in gratis software niet erg, maar één na elke puzzel is gewoon hebzuchtig zijn.
Vreselijk spel!! Ik zie de aanwijzingen, het laat je niet rondcirkelen. Dit is een van de slechtste games die ik heb geprobeerd.
Leuuuk😎😎
Who is? Brain Teaser & Riddles Trivia tog
😃
De eerste 12 levels gespeeld en het is niet echt een puzzelspel. Moest op één niveau buiten de gebaande paden denken, maar verder is het gewoon dingen verplaatsen en met een eliminatieproces krijg je het juiste antwoord in ongeveer 5 seconden. En dan tussen elk niveau van 5 seconden krijg je een advertentie van 20 seconden
Leuke games, maar ik sluit het uiteindelijk af vanwege overmatige advertenties. Advertenties verschijnen tijdens, na en voor de volgende ronde. Maakt het spel saai en vervelend om te spelen
Who is? Brain Teaser & Riddles Viktorinalar gbdi
Dit is belachelijk, nog geen minuut in het spel en ik had al twee advertenties moeten bekijken.. nee, ik ben weg
Allereerst kunnen de advertenties worden vermeden door de wifi uit te schakelen. Maar de game-inhoud zelf is raar. De tekenstijl en moeilijkheidsgraad (de meeste puzzels zijn heel, heel gemakkelijk, en als je het niet kunt oplossen, tik dan gewoon overal of sleep alles rond totdat er iets gebeurt) suggereren dat dit voor kleine kinderen is, maar de helft, zo niet meer, van de puzzels draaien om bedrog, sterven, monsters en criminelen. Of gewoon wat dingen die kleine kinderen niet zouden weten. Ik zou dit niet aan een kind geven.
Het is een leuk idee voor een spel. Het spel lijkt echter meer gericht op kinderen wat betreft moeilijkheidsgraad en ontwerp, maar sommige raadsels bevatten volwassen thema's. Ik ben een beetje in de war wie de doelgroep is. Ook zijn de besturing helaas lastig. Ik speel op een zeer grote telefoon, en zelfs daar is het super moeilijk om op dingen te klikken of de bewegingen te doen die het spel wil dat je doet. Soms klik je op het hele scherm, in de hoop dat het zich registreert. Misschien is dat expres, zodat je meer advertenties bekijkt?
Ik zou van het spel genoten hebben als er niet na elk level een advertentie was. Ik begrijp waarom je advertenties nodig hebt, het is misschien vervelend, totdat het een manier is om frequente advertenties te hebben tegen een niet-irritant tempo. Als dat ergens op slaat.
Ca Xnxkaks xdksbxhzksjx bjsski je een dikke zwaai flits je ik het om de albertheijm een ik een paar keer je inzet van mc een ik er niet doen dus een dikke proficiat en veel je een dikke laagejdjzjsjxjskdhz een ik ik een goed cijfer had ik het rrr eeew een ik een paar dagen je Brawl je een dikke proficiat aan je verwachtingen en een dikke profieshsjaielsmxjzjj́8dfbdsjfkwdi dciat aan je moeder vragen van fortnite of the nicht die net je de albertheijm of the impster een ik ik een dikke proficiat nl
VEEL te veel advertenties van 30 seconden -- één na ELKE game. Vaak duren de spellen 10 seconden om op te lossen, dus de balans is erg scheef. Ik word niet graag gedwongen om advertentievrije versies te kopen.