Post by diawiiknowesan on Feb 12, 2022 7:02:30 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Halloween Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Halloween Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer geld ▞▞▞
▞▞▞ Halloween Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Ik vind deze app het leukst, maar op mijn manier zijn er meer winkels dan deze winkels, net als ijssalons, coffeeshops en zo, maar het is oké, het is een spel voor kinderen, maar ik speel dit spel. Ik heb een snelweg. Maar na het spelen moet ik deze games verwijderen omdat mijn zus zei dat ze geen games moest spelen, alleen studeren en bla bla bla.
Het is een geweldig spel. Ik hou er gewoon het meest van.😐😯😉😅😅
geweldig
Ik vind het leuk, maar als jullie jurken en meubels toevoegen, zal ik van deze game houden en 5 sterren geven
Halloween Cooking Games Spillehall bjih
Ik geef het vier sterren omdat ik het spel aan het spelen was en je het hele spel veranderde Ik was op level 120 en het liet me niet verder gaan moest het spel verwijderen en toen ik dat deed, moest ik het hele spel opnieuw beginnen dus ik hoop dat als ik weer op dat niveau kom, ik verder kan spelen, zo niet, dan zal ik de game voorgoed verwijderen
Tot nu toe zo goed
Het bevriest te veel en als je een niveau van dosis haalt, kun je een hoger cijfer halen
Heel erg slecht en irritant spel
Grappigste kookspel hier, muziek past bij het thema, geweldige graphics, maar dit spel maakt mijn telefoon extreem heet, ik probeer de app opnieuw te openen en het laat me niet los, het is bijna onmogelijk om eruit te komen, en om nog maar te zwijgen van de klanten die ongeduldig worden omdat het spel hapert, ik zei het al, hapert. Deze game moet worden gerepareerd, want het is zoals ik al zei een geweldige game, maar de hitte, de vertraging en het niet kunnen afsluiten is een enorm probleem, om nog maar te zwijgen van het feit dat ik mijn telefoon opnieuw moet opstarten.
Ik hou van degenen. En mijn naam is Lails
Heel leuk!
Dat was een geweldige game en de game na geen undat
Niet duidelijk en te snel
zo en zo saai spel. slechtste
Formula Car Racing: Car Games حکمت عملی ulmr
erg leuk
Tot zover goed. Dit spel is erg leuk en nog geen glitches.👍
So far so good ️
Halloween Cooking Games आर्केड गेम oalx
Het spel na de update is niet hetzelfde, je moet sleutels krijgen en ik vond het leuker met de robijnen omdat je vroege toegang tot ander eten kon kopen Van's houden er niet van om steeds hetzelfde spel te moeten spelen om de sleutels te krijgen die je nodig hebt, dus ik zal het waarschijnlijk niet lang volhouden voordat ik het spel verwijder
Leuk spel mooie look
Slecht spel😠😠
Halloween Cooking Games อาร์เคด qqsh
Ik vind het geweldig, maar het moet 10 niveaus zijn voor een nieuw restaurant, anders sleept het gewoon voort
Slecht spel geen leuk saai spel
Deze game gisteren geladen, had het heel moeilijk om vandaag te laden, behalve dat ik echt van de game geniet, leuk en ontspannend. De game is helemaal gratis Geweldige manier om de tijd te doden
Niet zo slecht
Zeer beledigend!!!! Heksen zijn niet groen!!!
Hallo mijn naam is iqra en ik ben dol op dit spel nu speel ik dit spel alleen Ik heb 30 spellen maar speel dit nu alleen maar er is een klein probleem met het spel, maar het is echt goed om het te installeren
Goed spel, niet zoals anderen wanneer je geld moet uitgeven om ergens te komen, aanbevelen aan anderen die van gemakkelijk vloeiende kookspellen houden
Kan geen andere gametruck openen 😭
Ik vind dit spel leuk 👍🌞 Het is een heel mooi spel daar veel mensen
Erg leuk en verslavend... moeilijk om te stoppen met spelen! Het kan zijn dat ik mijn beoordeling moet verlagen...heel erg overstuur...boosteradvertenties...juist...15 minuten...meestal werken de advertenties niet en bevriezen ze gewoon, zodat ik niet eens de kans krijg om gebruik geen ... zeer oneerlijk! Moet misschien worden verwijderd! Ik heb zojuist mijn beoordeling verlaagd van 5 sterren naar 3 ... heb zelfs helemaal geen booster-advertentie kunnen gebruiken ... niet één!
Ik ben dol op dit spel, het is een van de beste, maar het bevriest en sluit de hele tijd af. Soms midden in je level. Werk zeer snel bij om de bugproblemen op te lossen. En voeg alsjeblieft ook meer niveaus toe.
Super. Spel
Het OK
Dit spel was geweldig! !!
Ik vind het geweldig 💞👍💖 Ik heb het net geïnstalleerd en het is cool✌
Geweldig leuk spel uitdagend, maar niet onmogelijk om te winnen zoals de meeste games waar je gefrustreerd raakt en de app verwijdert
ik wil het proberen
HULP!!! ■■■ Deze recente update heeft een storing veroorzaakt waardoor het spel crasht en wordt afgesloten na het voltooien van een level. Gelieve snel op te lossen! Ik heb dit spel tot nu toe weken zonder problemen gespeeld. Dit is mijn favoriete kookspel, maar de glitch zorgt ervoor dat het moet worden gespeeld als je na elk level opnieuw moet openen.
Dit spel is niet dwlod😠😠
Dit is heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel erg slecht spel 😡😡😡😡😠😠😠😠😠 de tijd is niet goed 😨😫😭😭😭😖
Mooi hoor
Ik heb dit spel tot het laatste niveau gespeeld, maar na het voltooien van alle niveaus is het gewoon leeg, doe er alsjeblieft iets aan, het is zo mooi geweldig spel, maar na het voltooien van alle niveaus is het gewoon leeg, het is een klein probleem, doe er alsjeblieft iets aan 😄
Het is leuk maar te moeilijk
Halloween Cooking Games Spillehall bjih
Helemaal niet leuk
Sommige levels zijn gewoon te moeilijk om door te komen en dat maakt het spel op zich niet zo leuk. De graphics zijn geweldig.
Het spel is goed